czwartek, 25 lipca 2013

Podrozdział z cytatami

~Matt~
Byłem zaskoczony jego pojawieniem się. Ciekaw byłem skąd on się tu wziął. Byłem niemalże pewien, że nie zobaczę go aż do momentu w którym znajdzie on osobę, która zabiła jego rodziców. Wątpiłem, by mu się to udało. Wampiry rzadko pozostawiają po sobie ślad. Ale skoro tu jest - szczęśliwy i radosny - to znaczy, że znalazł mordercę?
  - Marius, kopę lat ! - zawołałem ,,radośnie''
Postanowiłem udawać szczęście z nieoczekiwanego spotkania po latach. Wielu, wielu latach. Marius szybko zorientował się o co mi chodzi. Założył na twarz uśmiech i powiedział :
  - Racja, Matthiasie. Naprawdę długo się nie widzieliśmy.
W jego oczach tliły się niebezpieczne iskierki, które potrafią wysadzić w powietrze każdą stację benzynową.

Zgubienie się jest sposobem na to by odnaleźć nieodczekiwane możliwości i spotkanie ludzi podobnych sobie. Bo żaden, nawet nowy żyrandol nie sprawi że będziesz widział wszystko,  a tym bardziej czuł się oświecony jego blaskiem. 

~Jessica~
Byłam zaskoczona tym, że chłopaki już się znają. Mimo to nie rozmawiali ze sobą, lecz wpatrywali się w siebie... z nienawiścią ? Czułam się zakłopotana. Nie wiedziałam, że taka będzie ich reakcja.


Zas­kocze­nie jest ele­men­tem bu­dującym całą za­bawę. Myśli­my so­bie, że dob­rze jest jak jest, a tu nag­le świat od­wra­ca się do góry no­gami. Nie poj­mu­jemy ciągów następujących po so­bie wy­darzeń...Bez­miar myśli ogar­nia nasze ciało... Po­tem zbiera­my się, przyj­mu­jemy wszys­tko z po­korą, bo być może już ko­niec niespodzianek...
Życie to nie wzór ma­tema­tyczny, nie ob­liczy­my go, nie zmieni­my pro­por­cji do po­ziomu ideału. 


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Boże, przepraszam, że takie krótkie. Pewnie spodziewaliście się czegoś długiego po takiej nieobecności  Wynagrodzę to Wam ! Obiecuję ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz