Bohaterowie

Głównymi bohaterkami są cztery przyjaciółki: Nathalie, Claudia, Caroline i Jessica. Ich życie przepełnione jest szaleństwami - są zdolne niemalże do wszystkiego!

Ale po spotkaniu z tajemniczym nieznajomym do ich życia wkrada się szczypta magii i niebezpieczeństwa...


Nathalie       - Spokojna, a jednocześnie rezolutna i wesoła dziewczyna. Żyje swoim życiem i cieszy się nim. Nagle jej życie staje do góry nogami, kiedy poznaje tajemniczego chłopaka.








Claudia     - ,,Mózg drużyny''. Claudia zna odpowiedzi na prawie wszystkie pytania. Ale to, że jest mądra nie oznacza, że nie potrafi się bawić. Wręcz przeciwnie - jest szalona! 



Caroline  - Kto jak kto, ale Caroline to potrafi wykorzystywać ludzi. Ale wobec przyjaciół zawsze jest uczciwa. Można na nią liczyć. Jak każda z dziewczyn ma swoje kaprysy.


Jessica - Dość oryginalna dziewczyna. Jest po prostu dziwna i zdaje sobie z tego sprawę, ale nie przejmuje się tym. 

Erick - Fajny, przystojny facet. Tak, facet,  dużo starszy od dziewczyn. One mają 16 lat, a on cóż, około 20. Mało tego, spodobała mu cię Claudia ! Co z tego wyniknie?



Matt - 16-letni chłopak. Niedawno przeprowadził się na przedmieścia NY, gdzie mieszkają dziewczyny. Jaką tajemnicę skrywa?

Marius- Znajomy Jess. Spodobała mu się Claudia, więc Jessica ich zapoznała. Nikt nie zdawał sobie sprawy, że on też jest w to ,,coś'' zamieszany.


Ciocia Jenna - Kobieta po czterdziestym roku życia. Można na nią liczyć. Dochowa każdej tajemnicy, doradzi, pomoże najlepiej jak umie. Jest nieco zwariowana, dlatego często zaczyna mówić od rzeczy co zbija wszystkich z pantałyku. 


Wujek John - Mężczyzna, który przez całe życie spędził ze swoją żoną. Dosłownie. Urodzili się jednego dnia, o identycznej godzinie. Ich matki po porodzie ( razem z nimi) leżały w jednej sali. Chodzili do tych samych szkół, tych samych klas. John to bardzo spostrzegawczy człowiek. Ciężko coś przed nim ukryć. Czy jednak komuś to się uda ?


Dallas - Przyjaciel z dzieciństwa Jess. Zabawny, spostrzegawczy i przede wszystkim przystojny. Ale który znajomy Jess nie jest ? Dallas przeżył w życiu bardzo wiele, Życie raz po raz waliło mu się na głowę i nie dawał sobie z tym rady. Miał za sobą dwie próby samobójcze, z których uratował go jego najlepszy przyjaciel.


David - Najlepszy przyjaciel Dallasa. Zawsze był przy nim. Nie odwrócił się od niego nawet wtedy, kiedy Dallas nie chciał mieć z nim już żadnego kontaktu. Rzadko się kłócili. Kiedy Dallas powoli opadał na dno, ten łapał go za ramiona i mówił: Nawet od najgłębszego dna można się od­bić. Chęć włas­na i po­moc innych zaprowadzą Cię w bezpieczne miejsce istnienia.

http://ask.fm/TakiZwyklyJa



2 komentarze:

  1. Najbardziej na takich blogach lubie oglądać bohaterów xD Przyznam ze Claudia nie wygląda na mądrą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam z niej zrobić kujonki w okularach XD

      Usuń