piątek, 14 czerwca 2013

Już jestem !

Hej kochani, witam Was po tej przerwie. W sumie to wszystkim się przydała, prawda? I tak z pewnością większość nie miała czasu tutaj zajrzeć. Ja, niestety, nie miałam czasu pisać. Teraz został mi tylko angielski do poprawienia i ewentualnie historia. Pan Pikuś. Prawdopodobnie jutro lub w niedzielę wstawię VI rozdział. A na dzisiaj mam dla Was w końcu nową stronę pt. ,,Jacy oni są? '' Chodzi tutaj o bohaterów. Tych głównych, ale i drugoplanowych. Będę dodawać informacje dla ciekawych, których nie zawarłam w rozdziale. Po jutrzejszym (lub niedzielnym) rozdziale już się coś pojawi. Spokojnie, nic się nie będzie powtarzać- tak to ta strona nie miałaby sensu. Zdradzę, że w szóstym rozdziale dziewczyny pojadą na zakupy. Więc... Jak myślicie, co znajdzie się w tej stronie ? Rzucajcie pomysły !
PS. Jeśli myślicie, że to bez sensu, albo nie rozumiecie o co mi chodzi to piszcie w komentarzu, albo na mojego maila : delena.love.story@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz